måndag; meningslös dag

åkte in med bussen som gick 10.10 med bästa vän o vi tänkte åka till piercaren men det blev inte av, så vi gick o åt på donken mums, sen gick vi upp till skolan o när ja skulle gå upp till mediehuset så träffa ja ANNIKA<3 och hanna så vi gick till lyan o satt oss o fika :D o mitt myggbett mitt i handen blir bara värre och värre xD kan knappt hålla i min mobil nu :(

Sen efter ett tag så gick ja upp till mediehuset o då fick ja veta att vi inte hade nå klassråd så jag o idaali fick tårta som MC-Arne hade lämnat åt oss och päroncider.. mumsfillebabba 
vi gick ner till arne efter skolan o lämnade brochyrerna o han va jätte nöjd med vårt arbete så han ska lämna de till LT, ÖP, TV4 och till radio jämtland ;D

o sen fick ja reda på mitt betyg i text :D

ikväll blire möte inför fotbollsskolan som börjar om 1 vecka... sen blire fotboll på TVn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback