söndag/måndag

söndagen började med att jag sov till halv 1. sen kolla ja på en film sen blev dt vara med bästa vän :) fast båda var för trött för att orka göra ngt xD gick på affärn o köpte en burn :D yummieee


Måndag ;
första dagen på sommarjobbet.. skulle samlas kl halv nio uppe på råplan men Rolle kom inte förrän kvart i o då samlade vi våra grupper och började presentera oss. Jag, Isabelle, Siroan och Johan har pojkar och flickor födda 01-02 men det skulle gå rätt så bra tänkte jag, och det gick väldigt bra faktiskt...

på eftermiddagen så var jag i samma grupp som Elina, Lisa och Jessica, vi har flickor födda 98-00 dt gick så sjukt fort med dem ;D hehe

de här veckorna kommer gå riktigt snabbt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback