tisdag ; skola, SVERIGE-Grekland

Dagen började med svenska och jag och emelie va duktiga vi förberedde våran redovisning tills torsdag ;D sen gick vi o åt lunch sen gick vi runt på stan ett tag sen gick vi till busstorget o väntade på emelies buss sen gick ja o träffa bästavän <3 och victoria o vi gick runt lite på stan köpte cola :D

när ja kom hem satt jag mig vid datan o lyssna på musik sen så lagade jag mat :D det blev kyckling stekt i sweetchili sås och nudlar o wokgrönsaker till det riktigt gott blev dt :D efter maten så åkte jag, carro o bästa vän till affärn o köpte lite grejs till matchen senare....

Spanien vann iaf över Ryssland med 4-1

idaali kom till sverigematchen

på Sveriges match så va det inte så jätte mkt som hände den vassaste målchans va av charisteas, charisteas, charisteas charisteas, och en nick av zlatan som gick precis över målet :( första halvleken slutade 0-0 och det skulle bli spännande att se sverige spela den andra och i den 67;e minuten så gör ZLATAN<3 mål med en väggpass från mannen,myten legenden eller som han egentligen heter HENRIK "HENKE" LARSSON... sen fick zlatan kliva av planen o då tänkte väl grekerna att nu kunde de slappna av men då kom ett mål från Petter Hansson...
så de stog 2-0 till sverige efter 72 minuter och grekland hade inte en chans att göra mål, så jävla underbart att vinna över de regerande mästarna :D

ÄLSKAR KUNGSVERIGE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback