tisdag; skola/sys/körskolan

började dagen med svenska lite segt men skrev nästan klart uppgiften om språkets framtid :)
sen blev dt mat :) o när man gick ut från matan hör man grelsson ; jennifer kom hit, komsi komsi... men ja gick inte dit för de kändes som om att hon skulle dränka mig me vatten xD sen gick ja ner på stan med, ida, linnea, viktoria o köpte en ny mascara, t-shirt, duschcreme och en ansiktskräm :D sen träffa vi idaali o henke :)

När ja träffade sys så köpte vi glass på donken o begav oss ner till badhusparken hur mys som helst <3 sen så gick vi bara runt på stan träffa marcus o massa andra ;D
dagens citat ; marcus griiinar du ? citerat av jocke åh de va så roligt:P
sen följde de me mig till bussen :D o alla de va marcus, SYS<3, mattias o jocke

när ja kom hem så satt jag mig här vid datorn så ringer mamma o frågar om ja har äte o då e klockan kvart i 5 xD
då ringde ja bästa vän o kolla om hon ville me på affären o de ville hon så min middag blev ett äpple duktigt NOT

kl 6 så va jag på körskolan papps va redan där när vi kom:) när vi gick in i salen så såg jag att brors mamma va  där och att andré va där, tyckte nästan synd om papps att båda hans ex va där ;P haha

aja dagen får 4 toasters av 5 kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback