torsdag ; student/papps

idag va jag till stan träffade maja "min dotter", vi gick ner till badhusparken o fotade lite :D sen så ringde vi julia o hon ville att vi skulle komma till stortorget, så gick för bi sjukhuset o massa andra hus innan vi kom dit o när vi va vid sjukhuset så gick de några engelsmän bakom oss o dom sa nått om att råna en bank, o att de skulle säga att de hade gjor nå annat under dagen xD till slut så hitta vi julia och BÄSTAVÄN vi gick in på H&M o där skulle julia prova massa kläder sen så träffa vi bästavän o sara :D när vi kollade på massa studenter som åkte flak, nästa år är det våran tur :D
jag fick sms och mms idag åh jag blev så glad då ;) fast HAN väckte mig kl 8 på morgonen när jag var ledig xD

åkte på daffys o åt sallad mums va gött de va :D sen åkte vi o lämna jenny o ulrika vid bussen sen åkte jag anki o lillen hem till mamma o hämtade våran väska så vi kunde åka till papps sen.. o smsade enda till 5 på fredagsmorgonen ;D haha..... jag måste måste träffa han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback