onsdag; klassdag

Imorse vaknade jag att jag hade fått ett sms av älskling o då blev jag genast jätteglad <3 och vi smsade ett tag du ska bara veta hur mkt jag älskar dig <333

Ska snart in till stan o träffa Hansson för att senare gå till jamtlibryggan för att vara med klassen :) aktiviteter där blir kubb, brännboll, meta osv :P
Jag hoppas att det blir en väldigt rolig dag med tanke på att vädret är så fint :)

fem över halv tio var jag i stan väntade ett tag på carro sen gick vi in på ica o sedan begav vi oss till jamtlibryggan, där var några i klassen. Runt halv elva började vi riktigt eller vad man ska säga det började med kubbspelande vi delade in oss i tremannalag jag var med linus och thomas vi vann första matchen med ruskigt stor utklassning ;) haha

efter vi hade spelat kubb ett tag så blev det käk och då kasta vi ut bröd o shit till fiskmåsarna ; fick höra en favorit i repris : Thomas är den ända kvarlevande fiskmåsen med tandställning....  så sjukt kul :D

Efter maten så spelade vi brännboll mitt lag vann och det var ; Alee, Henke, Daniela, M8, Thomas, Hansson, Emma och jag
haha det blev en väldigt lyckad dag :D massa foton


När alla gick hem så åkte jag, martin, linn, m8, emelie, carro och thomas o lämna av carro sen åkte vi till thomas o lämna av han sen lämna vi av m8 i stan och resten åkte till linn o kolla på film det blev surf´s up och lite på simpsons the movie
en riktigt lyckad dag :D:D:D

BÄSTA MP2a <333

 

Kommentarer
linn säger:

Hahaha enda måsen med tandställning! Det var fan kul :D

2008-05-29 | 07:09:09
Bloggadress: http://goblinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback