textkommunikation/stan

Imorse när jag vaknade fick lilla jag stressa litegrann så att jag hann göra det jag skulle göra. Men jag missade frukosten :( när jag kom till skolan så gick jag, annika och hanna till lyan sen begav jag mig upp till mediahuset för att ha textkommunikation men det visade sig att vi inte behövde komma förrän ett. SURT men då gick jag och idaali ner på stanför att intervjua arne. men han var itne där så vi gick vidare och gick tillbaka efter någon timme, och arne var fortfarande inte där då beslöt vi oss för att gå upp till skolan igen och då pratade vi med björn om att vi inte hade börjat intervjuat arne.....

Efter vi hade pratat med björn så slutatde vi en väldigt slapp dag!
Jag och idaali gick ner på stan o kollade ännu en gång om arne va på sitt jobb, det var han men vi orkade inte gå in. Så vi går dit imorgon istället :)
Annika kom ner till stan sen och då tillbringade jag tre dryga timmar med henne :) åkte hem sen och bokade biljetter till SVERIGE - PORTUGAL den 11 oktober shit va ja längtar :D

ikväll blir det kolla på fotboll Sverige - Slovenien



GRATTIS MARTIN 19 ÅR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback