5 augusti

idag gjorde jag lunch åt mig och bror :) gött som satan blev det!
sen körde ja philips bil till frösön så han fick tillbaka den :) sen när ja skulle dra mig hemåt så bestämde ja mig för att in till stan! tänkte vilken bra idé!!! men vafaan när man va på gångbron så började det ÖSREGNA xD jag förstår verkligen inte! de VRÄKTE verkligen ner, inte kul!!! när ja väl kom in till stan så kände ja mig som en dränkt katt typ!

gick in på gina tricot när ja ändå va på stan, det slutade med att jag gick därifrån med tre linnen
ett grönt
ett svart
ett gult


sen åkte jag samma buss som kristina melin, det va inte igår man träffade henne!
när ja kom hem så städade ja lite till på rummet! ska städa mer imorgon innan ja åker till pappa i borgvattnet!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback