drömmer mig tillbaka till den 21-22/6 2009

Sitter hemma i köket och kollar på bilder från skåne och göteborg sen förra sommaren, jag kan inte tro det men man blir nästan tårögd när man inser hur allt va så jävla bra!

kommer aldrig glömma AC/DC ååh de va så jävla bra :D
angus young vilken gud han är!

längtar så galet mycket tillbaka! fyfaan va bra gamm'gubbarna är!
åååh for those about to rock! älska ac/dc de kommer alltid finnas djupt i mitt hjärta!


Dagen efter vi såg acdc så gick vi på stan :D och jaa vem träffa man då?


fr.v. jenniferwallenqvist, bojankrkic, idasandström

helt sjukt att vi träffa han mitt i göteborg liksom! jag frågade Lopez Caro om han kunde ta en bild på oss och han va så snäll att han ville göra det, annars hade jag frågat miguel torres ;)


fr.v. migueltorres, xisco, nånrandom, bojankrkic

kommer aldrig glömma dessa två dagar!
kärlek <3




neh nu ska ja städa lite sen ska ja åka till frösön..

over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback