Helgen i borgvattnet! och mysdag med annika!

i fredags skulle jag och min bror åka upp till pappa men innan skulle ja träffa philip och han sa att ja skulle ringa o väcka han kl 11 för att vi skulle hitta på något kl 12! jag ringde som en idiot för att försöka väcka honom! ne men inte vaknade han heller...
gick ner till badhusparken i solen ett tag medans jag väntade på att han skulle ringa!
sagt o gjort, när ja satt där nere så kollade jag upp mot järnvägen och vem kom och gick där då om inte min förra klasskamrat linn elofsson de va liksom inte igår! följde med henne hem till frösön och fick hälsa på hennes vovve moltas! en söt en... Vi tog en promenad med molle sen när vi skulle fika så ringer philip o säger att han har vaknat! jag går dit och vi ser klart 2 fast 2 furious eftersom vi inte hann se hela förut, sen fick ja typ springa in till stan för att hinna med bussen till pappa. på väg ner så möter jag jocke och hans bror som går och äter glass! de såg ju lite gott ut!

När ja väl kom till bussen så klev ja på den och vi åkte mot stugun! sen när vi kom fram hoppa vi in i pappas bil och åkte upp mot borgvattnet där jag och bror lagade mat eftersom pappa skulle åka och jobba! det blev potatis och kötbullar och sallad, mums va gott det var.
När pappa kom hem så kollade vi på film den tredje vågen sen spelade vi en omgång plump eftersom de kommer bli en hel del spelande när vi åker ner till faster i slutet på augusti!

på lördagen slappade vi ganska mycket, eller jag åtminstone de andra mekade bil!!!
sen blev det 2 filmer den dagen de var coach carter och ghost rider
och en massa kortspelande!

söndagmorgon åkte vi från pappa ner till strömsnäs och där träffade vi anki, ulrika, jenny och lille teo! jag saknar er så<3
vi åkte med anki o jenny in till stan och vi gick hem från lillänge det var en skön söndagspromenad! när ja väl kom hem så städade jag mitt rum litegrann och sen tog ja en dusch! sen åkte jag till philip för att kolla på chelsea-united

jag hejade såklart på united! glory glory man united<3

när det gått ungefär 65-70 min så somnade philip och han missade typ 2-3 mål xD haha då va de bara o väcka grabben så han fick se dem :P hehe sen kollade vi på 2 avsnitt av family guy sen skulle vi åka och tanka för att senare hämta moa. när vi väl va vid statoil så kom philip på att hans snusdosa var borta så vi fick åka till frösöstrand och leta men där låg den inte! han letade igenom hela bilen! sen åkte vi till jocke o letade igenom hans bil där fanns den inte heller! sen när vi skulle åka därifrån så fick philip köra upp bilen så ja skulle ta över sen! och ja kollade bara ner vid förarsätet o vad låg där om inte philips SNUSDOSA! snacka om att någon var överlycklig sen! hehe

Vi åkte och hämtade moa och sedan åkte vi tillbaka till frösön de följde med mig till bussen o satt där med mig ett tag :D de tyckte ja va snällt och sen när bussen väl kom klev ja på den! och åkte hem för att äta middag eller ja de blev frukost/lunch/middag! de kändes kanske inte sådär jättebra! men men... sen gick ja och la mig i soffan o kollade på nån film, den var ganska bra o sen när den va slut så la ja mig i sängen somnade ganska så snabbt!


idag vaknade ja tidigt som satan! hämtade datorn la mig i sängen igen! sen somnade jag om och fick sms av emelie om att hon skulle dra på miroi o fixa papper men de blev inte så för lasse va inte där!
sen kom finaste annika blom till mig :) vi kollade på pirates of the caribbean och båda kände sig sötsugna så vi pausade filmen och vi tog bussen till affärn och köpte äpplen för vi skulle baka äppelpaj! när vi skulle hem så gick vi och annika blev LIVRÄDD för älgen på ängen när hon kollade snabbt! haha oj va vi skrattade sen! när vi kom hem så hade mamma gjort mat spagetti o köttfärssås mums va gott de var sen blev det äppelpaj till efterrätt god som satan va den!
vi kollade klart på pirates och sedan började vi kolla på 3:e efter en stund så kom mattias och kollade med oss :)





tror både jag och annika fick tårar i ögonen när vi gick hem från affären!
DU är bäst gumman, jag kommer ALLTID ställa upp för dig,
älskar dig vännen <3




bilder från dagen med annika kommer i morgondagens inlägg!

over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback