ojojoj

Har mycket att skriva om nu så detta kommer bli ett låååångt inlägg!


Yranfredagen!!

N.E.R.D hade ställt in de SÖG!

jag marielle och ida var hos ida i brunflo och åt middag drack drinkar och spelade wii! fan va de va roooligt haha säger bara en sak, BACKHOPPNING är min grej ;) kanske ska satsa på det!




vi drog senare till bussen för att åka in till stan! när vi väl kom ner på stan gick i till invito och träffade ida, elin, jason och jimmy! trevlans va det sedan gick jag och jason runt runt o runt för att leta efter jimmy som var försvunnen! vi gick till tivolit bland annat o kolla! träffade först jesper (: och senare träffade jag alexander :) han fick mitt ROSA självlysande armband.



Vi hittade elin, ida o jimmy ett tag senare! Innan Familjen skulle spela så satt jag, ida, marielle o marcus i badhusparken, och jag hade extremt ont i mitt knä, det bara vek sig så marcus lyfte mig till sjukstugan och när vi väl va där inne så skulle vi försöka få fram att jag bara ville ha bandage! men vafan de förstog inte dem. de frågade en massa saker samtalet lät ungefär så här!

-jag vill ha bandage för att mitt knä viker sig och jag vill ha stöd!
- har du problem med ditt knä annars?
-ja de har jag, har haft det i 5 år nu och ska opereras i augusti!!!!!!
-jaha, vem ska operera dårå?
-mikael östin!
- ja men han e bra, blir det på medicindirekt då?

- ingen aning
-ja har du nå smärtlindrande hemma?
-jaa de har jag
- för du har druckit säkert så då kan du inte få alvedon!
- ne ja har ddruckit men kan ja få ett bandage, de är de jag vill ha! så jag får stöd o kan gå!


ååh va jag o marcus va less när vi gick ut därifrån! Familjen hade redan börjat  spela huvudet i sanden! och sen kom jason ner för han ville inte se kent.... när ida, elin och jimmy kom ner så spelades Det snurrar i min skalle
marielle jag säger bara EKOOO!!!!!! Familjen på peace o yran <3 sen blev det hemgång.....



Yranlördagen!

Jag åkte in till stan med mina kryckor och träffade ida, jimmy och jason! elin va på operation med hennes knä:( stackare...
vi gick runt lite, det blev lunch för dem på asia wok! sen gick vi till tågstationen! och sen tillbaka till elins lägenhet! ja åkte hem och ja hämtade lite grejer sen åkte ja till ida i brunflo och senare kom elin, ida och grabbarna, det blev singstar ;D askuuuuuuul sen gick vi till bussen mot stan!



när vi kom in gick vi till alle! sen gick vi neröver och nere på området träffade jag bästamarielle mfl gick ner och kollade på HOFFMAESTRO! orkade inte stå längre för att jag mådde SKIT o där va philip han, marielle o marcus va ett otroligt stort STÖD för mig den kvällen!!!!
påväg upp till presidenttalet så sa philip att vi skulle ställa oss vid de handikapade! så vi gick dit och snacka me polisen så i fick stå där :D fan va bra platser det var!



så där stog vi under presidenttalet :D sen kom henke o köhler förbi i gick o sa hej o sen gick vi tillbaka o kollade på teddybears! efter ett tag så gick vi till marielle, marcus, kristina och john!
HÄR KOMMER DE ROLIGASTE PÅ HEEEEEEELA KVÄLLEN

-vart tog henke o köhler vägen?
-vadå lejonkungen!

hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen började vi gå träffade ida o gänget :p och linus o jonas!
sen blev det heeeemgååååång :D



Söndagen!
blev slappt sov till 10 kanske sen upp o hoppa, in i duschen, sen kolla ja på tv! sen åkte ja till donken o köpte maat :D fan va gott de va :D sen så åkte vi hem o käka, sen åkte ja o hämta min bror vid lillänge!
sen åkte ja hem o la mig i sängen!



måndag!
åkte till crewcom o hälsade på en snabbis! sen gick ja på stan med philip ett tag vi träffade hans farbror och vi gick senare att leta present åt philips kusin! Sagt och gjort! i åkte hem till mig en stund o kollade på SUNES JUL fan va man skrattar åt det!
sen slappade jag bara på kvällen, va upp till ida en sväng!


Tisdag!
blev en trip till frösön och följde med och hämtade gula faran! sen åkte vi runt med den! och vi åkte o väckte jocke! haha fan va de va roligt!
haha på kvällen blev det bio!



onsdag!'

käkade pizza till lunch med philip och kollade på 2 fast 2 furious sen åkte jag hem! och käkade sen tog jag en promenad till bästa vän <3 och sen åkte ja in till stan för att köra runt lite!!!
sen åkte jag hem och sov!!


Torsdag!
vaknade av att min bror kom in o frågade om ja hade ett par mjukisbyxor som han kunde få låna! visst men ja vet inte art ja la dom igår!
sen somna ja om o vaknade av väckarklockan!
och nu ligger ja i sängen o skriver det här extremt långa inlägget!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback