11-12 augusti

Godkväll!

nu ska jag berätta om min gårdag!
den började med att jag klev upp och duschade, sen åkte jag och väckte philip för att se på kenny begins och wallander! sen åkte vi hem till mig och kom på att vi skulle bada! så vi fick ta saaben o vi åkte hem till philip o hämta hans badkläder sen åkte vi mot önsjön! det va riktigt skönt o bada, sen åkte vi och hämtade upp moa! när vi kom till philip så skulle vi laga mat och det blev middag för fyra personer det var jag, moa, philip och jocke.. vi skulle se fotboll senare så efter maten gick vi o köpte chips o cola :D

Matchen slutade med 3-0 till sverige mot skottland!
ojojoj måste säga att ja o moa skratta lite när de snackade med zlatan efter matchen! hehe, han gjorde iaf första målet:D det gillas!!!!!

Efter matchen åkte vi hem till mig och de tog polon tillbaka till philip o ja gick och la mig o sooooov, eller ja hostade som faan hela natten!

Idag vaknade jag vid 11 och åkte in till stan till halv 2 ungefär o träffade sara vi gick o fikade, det blev en macka och en islatte för mig, ISLATTEN va typ de godaste som ja druckit/ätit! sen kom marielle in och vi gick runt lite och köpte en till islatte :D sen kom idaasa in och vi gick runt lite :) köpte även hostmedicin!
sen fick jag skjuts av marielle o marcus hem, de va snällt! sen åt vi middag det blev tortelini yummie

klockan blev 7 och jag säger åt min bror att han ska byta om så vi kan åka 10 över! för ja skulle skjutsa han till träningen innan ja hämtade amanda så vi kunde åka till frösövallen o träffa amelia.
Det var som sagt längesen jag träffade henne, det var när jacob tog studenten!
kanske blir träffa dem imorn igen, HOPPAS
nu sitter jag hemma och kollar lite på benknäckargänget! sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon klovkan åtta! men de e inga problem det är bara att ställa klockan!

over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback