va ett tag sen nu, närmare bestämt en vecka!

Helgen som var så va vi ut på krogen! det blev en nykter kväll för mig eftersom jag körde! marité blev bombhotat och vi hade redan lämnat byggnaden redan då!

har vart med philip o med jesper den gågna veckan o två mysiga kvällar i brunflo :D
säger bara monopol europa och disneys barnyatzy! har även träffat mina två stjärnor amanda och amelia :D
yeaaah så roligt vi har det tillsammans :D

sen i onsdags åkte jag och bästa marielle till mormor o morfar i anviken o sov i sjöstugan :D



som sagt vi hade det väldigt mysiiigt :D ♥

sen har jag vart i strömsnäs osv :p hehe


på fredag åker jag till kusin i enånger och träffar lite släkt =) längtar









over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback