7/12-10

Igår var det min födelsedag och den började med att jag vaknade vid 7 xD
Senare kom min underbara vän annikablom ♥ vi gjorde klart tårtan o sen fikade vi medans vi kollade på a cinderella story!



klockan kvart över tre ringde min mobil, och det blev gratulation o sen lite mer snack! sen kollade vi klart på filmen, sen lyssnade vi på gamla goda låtar! mysigt var det! sen åkte min underbara vän hem och jag, mamma o bror åkte upp till övre torvalla o köpte thaimat. Det blev tre små rätter, gott som satan...

efter maten så blev det sitta vid datorn en sväng tills bästaste marielleodén ♥ kom o hämta upp mig :) vi åkte in till stan för att kolla på när jämtland mötte 08-stockholm! det var en riktigt bra match jämtland var riktigt duktig o de vann med 89-60 :D det gillas
sen åkte ja o marielle hem till mig för att äta tårta, fick jättefina örhängen av henne :) sen spelade vi kort o lyssna på bland annat billy talent!





På kvällen så pratade ja med bästa vän idasandström på skype! bara 12 dagar kvar nu tills vi ses!!! ♥




jag hade en bra födelsedag med andra ord! måste tacka mina underbara vänner för det! jag älskar er så!!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback