fredag, lördag, söndag!

i fredags var det en bra dag! började med tvättstugan! sen ut på frösön sen hämta bilen på mammas jobb sen till bolaget o handla tills kvällen! sen blev det hem o skjutsa bror på träning!
när ja kom hem började ja göra mig iordning för ett sjuhelsike festande! drog till brunflo o åt fajjitas med ida lindström, marielle kom också! vi satt hemma hos ida ett tag innan vi tog bussen till stan o gick upp till födelsedagsbarnet min bbkompis sara :) senare kom elin och sen kom linnea! 

vi spelade med andra ord!
kan ni den här då? J: det är en statsdel i usa men ligger uppe vid kiruna?
det ska egentligen va det är en delstat i usa som ligger uppe vid kanada xD hahaha
linnea kunde den iaf!
för det skulle vara alaska 

efter ett tag så gick vi till larrys det blev jag, ida o elin som gick in! väl där inne så var johannes aasa från paradise hotel där!
jag o elin pratade med han en sväng o sen när ja tappa bort elin så leta ja henne typ tre varv på larrys!
johannes gick in i mig, han bad om ursäkt o dansade lite med mig sen så sa han att min klänning va fin o att jag passade i den! sen tog han tag i mitt halsband o sa nemen en snöflinga va fint! tack säger jag o sen böjer han sig o pussar mig vilket jag inte räknade med alls xD blev chockad!!!!!
sen åkte jag med sena nattbussen hem sen somna ja riktigt fort!

på lördagen så ringde mikaela mig o fråga va ja gjorde, ja låg i sängen o kolla på tv! hon fråga om ja ville följa me henne när hon jobbade! visst sa jag o åkte in till henne! vi gick in på gouter för ja skulle köpa med mig en macka och pratade med abir om att vi ska lägga upp ett schema med kost/träning för att båda ska komma igång riktigt! det känns skönt :)
vi gick till tågstatiionen o sen åkte vi till storlien fram o tillbaka! vi pratade väldigt mycket, riktigt skönt o välbehövt samtal tack för det mikaela :)
när ja kom hem så kollade ja på prince of persia o drack cola och åt chips! mumsfillibabba :D


idag kom momma o moffa hit o grattade mig jag fick pengar o ett jättefint halsband! tack!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback