glöggmys - film - extremkyla!!!!

i tisdags blev det stan med bästa vän där träffade vi ellinor och ida :) vi gick till banken o massa ställen! sen skulle vi träffa spjut o han följde med mig och ida på via grande o käka! Det blev kebab för mig o ida och sjput åt pizza!
SATAN VA GOTT DET VAR!!!!!
via grandes kebab e kanske den godaste i stan! men de ska va vitlökssås till annars får det va!!

på kvällen kom tjejerna till mig eller ja det var idaasa, idaali, linnea o sara!
vi värmde glögg o åt pepparkakor o lussebullar och SKUMTOMTAR!!! o såg filmen klappjakten
riktigt myysigt sen spela vi plump, men hann inte spela så mycket!
en riktigt mysig kväll blev det!
när de hade åkt hem så kollade jag på björnbröder 2 sorglig film!

igår va ja på stan blev bjuden på lunch av jenny :) o fick present av anki och ulrika :)
TACK SÅ MYCKET!!!

idag skulle ja åka till pappa! gick in på domus o kärnan innan ja gick till bussen! när ja va på väg upp till borgvattnet så var det -32°C kallt tycker jag!

nu är det bara en dag kvar tills julafton! wiieeehoooo :D

GOTT NYTT JUL!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback