nu är de bevisat!

jag är förbaskat jävla rädd för tomtar! det är bevisat nu!!!
ja o annika gick ut från nettolivs o ja kollade på löpsedlarna samtidigt som ja gick! när ja skulle kolla på vägen o så, då va de en jävla tomte ivägen! tror ni ja blev rädd eller ? ja hoppa fan till planeten pluto och tillbaka!



ikväll ska ja till min käre vän annika blom <3 o sova där inatt igen!


på lördag så får jag träffa min underbara kusin ante igen :D har faktiskt saknat han, så ska bli kul o få träffa han igen :)



over and out / jennifer

Kommentarer
annikablom säger:

HAHAHAHAHH det var typ det roligaste jag har varit med om! Snacka om att bli livrädd för en liten trä jultomte! :P hahaha

2010-12-16 | 13:34:53
Bloggadress: http://annikablom.blogg.se/
jennifer säger:

hahahahahaha jaaa de va galet KUL!!!!! hahaha de där kommer vi kunna garva åt ;) men du väjningsplikt va e de? när bilen ändå väjar av sig själv?

2010-12-17 | 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback