six days! mysdag/kväll med finaste

idag är det bara sex dagar kvar tills älskade vän kommer hem har aldrig längtat så mycket för att träffa någon som nu! det kommer bli så grymt roligt har längtat till denna dag så mycket att de känns som en evighet sen du lämnade mig här hemma! ♥ du betyder så otroligt mycket för mig och jag vill att du ska veta det! det har vart väldigt tomt här nu när inte du vart hemma, våra extrema svullkvällar våra promenader som alltid slutar så bra o bara att få vara med dig! det här är första gången vi varit ifrån varandra så länge! det är faktiskt väldigt jobbigt, men snart så ses vi igen! när du kommer hem till din pappa så kommer ja stå utanför o vänta tills du kommer sen ska ja springa o krama dig som aldrig förr! bara så att du vet! o de är en måndag när du kommer hem vet du va detta innebär ? ;)
du är bäst vännen och du betyder verkligen allt för mig va skulle jag göra utan dig? ja skulle inte klara en dag utan en sån underbar person som du är jag älskar dig♥♥





När jag vaknade idag så skicka ja sms till min bedlover ;) ni som inte vet vem det är så är det annikablom♥ 
åkte dit o käka frulle ;) sen blev det lyssna på musik o bara ha det allmänt trevligt :)
ikväll åker jag dit igen för att spendera natten hos annika det kommer bli lika galet som alltid.
imorgon ska vi ut o fota lite vinterbilder på frösön :) det gillas!
annika du är en helt underbar vän! du ställer alltid upp för mig oavsett va det än är! jag älskar dig vännen du betyder så otroligt mycket för mig ♥♥








over and out / jennifer

Kommentarer
Ida säger:

LOVE YOOOOOOOOOOU! <3<3<3

2010-12-14 | 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback