utgång! och en biltur...

Igår blev det utgång med bästa Elin Degerström! vi började kvällen på kebabcity och sedan upp till elin en sväng det blev lite kortspel o sedan gick vi ner på pause!

kvällens ord blev: GRYMT

vi drack först päran! sedan drack elin rocket passion och jag drack the twist och det var den godaste drinken jag någonsin druckit! MUMS säger ja bara, så om ni ska dricka en god drink gå till pause o drick the twist! den smakar som glassen twister galet god var den!

sedan blev det upp till elin en sväng! sedan blev det o'learys blev en öl där göttans!
det blev en hel del dansande, slog i mitt knä men äh vafan kul va de :D säger bara GRYMT rolig kväll tack underbaraste elin ♥ detta måste göras om! får se om du kan till helgen ;)
thomas dansa me oss ett tag fan va han e kuung alltså!

åkte hem med halv3 bussen! jävlar va ja va trött när ja åkte hem, men somnade inte förrän fyra nångång!
vakna vid 11 låg i sängen till kvart i 1! åkte iväg med pelle o köpte present åt mig :D eftersom ja fyller 20 på tisdag!
Det blev ett minneskort till kameran på 8gb :D
åkte en sväng till frösön o nu sitter ja hemma o laddar inför bowlingen ikväll! de kommer bli riktigt roligt! men ja kan nästan förutse vinnaren redan nu! höhö

bilder från bowlingen kommer imorgon :D


over and out / jennifer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback