den senaste tiden!

de har gått några dagar sen ja skrev nu xD de va på alla <3dag :P under den här tiden så har jag mest pluggat teori, och har även kört mycket!



nu blir det mycket OSprat här, dock mest Hockey!

har även kollat en massa på os (:  de har gått bra för skidåkarna, men något som fick mig riktigt besviken idag, var att sverige åkte ut ur osturneringen! jag förstår inte varför.... Sedinarna kunde lämnat lite mer puck åt weinis men nerå tydligen inte ! fyfan va dåligt, Henrik lundqvist är en gud! visst han hade en dålig dag, men de måste man få ha.... vi kan inte skylla allt på lundqvist, för han gjorde verkligen allt han kunde!!!!
jag tycker helt klart att sverige skulle gått vidare. men de blir inte alltid som man vill, tyvärr :( JAG HATAR SLOVAKIEN

de spelare ja tycker har vart bäst i sverige är såklart
Henrik Lundqvist. Nicklas Bäckström. Niklas Kronwall. Loui Eriksson. mfl.

Mattias 'weinis' Weinhandl: han fick inte visa så mkt hur bra han verkligen är, som sagt sedinarna skulle släppt fler puckar åt honom! då lovar ja att han skulle gjort mål! jag hoppades verkligen att han skulle få göra mål! Det var även weinis OSdebut, men han är en riktikgt grym spelare med tanka på att han bara ser 10% på ena ögat!

Henrik 'zäta' Zetterberg : fick äntligen göra sitt första mål i turneringen mot slovakien, de skulle bli en passning till Peter 'foppa' Forsberg men det blev rakt på den slovakiska backen och pucken åkte in i mål! Toppen....


Vi har iallafall 8 medaljer:
4 guld : Charlotte Kalla. Björn Ferry. Marcus Hellner. Svenska stafettlaget (h)
2 silver : Anna Haag. svenska sprintstafettlaget (d)
2 brons : Anja Pärsson. Johan Olsson




over and out / jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback