Quarta-feira

jaha då var det redan onsdag! fan va veckorna går fort....
igår va jag, ida och elin på basket, fast jag satt med petter johan och mattias för man såg bättre där :)
jämtland förlorade som vanligt :( attans!

färgade mitt hår igår också :D


idag va ja o käkade frukost med annika och sen kom mattias  :)
och sen gick jag till trafikskolan o pluggade lite, de gick asbra :) sen gick ja på stan och då ringde mamma och frågade vart jag var! för när hon vaknade så trodde hon att min bror hade öppnat min dörr och sen glömt o stängt den så hon trodde ja låg o sov så hon stängde bara dörren. sen ringde hon ett samtal o sen tänkte hon väcka mig, haha men näe där låg inte ja o sov xD haha :P aaaskul :D

sen gick jag och elin runt på stan ett tag hittade lite smågrejer :D och nu sitter ja hemma och funderar på om man ska ta o träna :D fick dåligt samvete igår för ja inte tränade!!!



Eu sou uma menina feliz


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback