quinta-feira

halvligger i soffan o äter yoggi jordgubb/vanilj :D den e stört god :)

igår va ja me brudarna o såg the ugly truth den var bra, sen gick jag elin o sara upp till alle där grabbarna lanade!
sen när ja kom hem gick ja o la mig, va riktigt trött, fick sms av john inatt :) de va roligt hihi dock vet ja inte om de ja svara blev riktigt bra eftersom ja halvsov xD haha

drömde en massa konstigt inatt xD usch o fy! eller ja delar a de hela va bra, och vissa inte!
klev upp vid tolv vaknade iofs tidigare, sen tränade ja lite o sen duscha jag! sen nu har jag pluggat teori fick hjälp av patrik :) men de gick inte så bra, gjorde massa småfel :/ haha nu blir de städa rummet :/ varför får ja till de så stökigt för :(




over and out / jennifer 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback