sometimes it feel's like the time is just running away!

satan va längesen jag skrev nu! hela sommaren har gått och det har hunnit blivit ett nytt år ! så nu ska ni få veta va ja har gjort den senaste tiden. 
i maj va jag på två baler och sen i juni tog jag studenten :) kanske de roligaste jag har gjort!
jag och min bästa vän va ner till skåne först innan vi åkte vidare till göteborg för att se AC/DC<3 vi firade midsommar i skåne det ar jättemysigt. men sen när vi kom till göteborg så blev vi väldigt glada eftersom vi skulle se AC/DC på kvällen, den konserten var helt underbar jag förstår inte hur Angus kan hoppa runt på scenen så som han gör. Det är helt otroligt. Efter konserten så gick vi tillbaka till andrarhemmet och la oss o sov, dagen efter så skulle vi gå på stan vi hade förstås våra nyinköpta acdc vi köpte utanför ullevi!

när vi gått en stund på stan så går vi förbi kompassen och vem står där om inte BOJAN KRKIC så vi gick fram och pratade med han litegrann men vi gratulerade inte han till segern av champions league, sen blev vi fotade med han och de va spaniens förbundskapten för u21 landslaget. Samma dag skulle spanien spela mot finland! vi gick förstås för att kolla om det fanns biljetter kvar och de fanns det :D men våran vän bojan fick inte spela :(
vi va på liseberg 2 dagar irad en dag va rickard med och det var roligt :) åkte en massa :D haha jag o ida hade de så jävla roligt hela tiden i göteborg:D sommaren fortsatte att gå för fort fram och jag började jobba den 20 juli! 

när jag skulle till pappa en gång så åkte kristofer och jocke med samma buss, o gud va ja saknar att träffa kristofer jag hoppas jag får träffa dig snart igen de har ju bara gått typ 8 månader sen vi träffades xD får komma o hälsa på dig i sommar nere i göteborg =) 


Storsjöyran 2009!
finns de nå annat att säga än att den var helt underbar!!!!!
vännerna och alla som gjorde den underbar!
vi va hos maria innan vi gick ner på stan och sen så träffade vi en massa folk vi såg bland annat lady gaga och president talet får man aldrig missa om man är på yran! den var iaf helt underbar...


I augusti så kom min kusin Anders och hans sambo maritess upp till oss och pappa sa att han hade med sig någon mer och han trodde de va kusin fredrik men de fick han inte, utan de va kusin andreas "ante" som kom :)
vi spelade badminton i kanske 2 timmar det var riktigt roligt att få träffa han igen efter alla dessa år som gått sen ja träffade han sist då jag bara var 5 år! dagen efter åkte i in till stan jag, pappa, anders, maritess och ante vi fikade på törners och sedan köpte vi glass, haha de slutade med att jag hade glass i typ hala ansiktet :/ tack kusin
jag och kusin bestämde oss för att vi skulle överraska faster och kent med att ja skulle komma ner dit så den 25 september åkte jag ner dit... så ja åkte buss ner till mora och ante hämtade mig där :) jag fick en acdc dvd av han och jag blev jätteglad då :P hehe sen åkte vi ner till söderbärke, för att överraska dem... o de kan man ju säga att de blev, så roligt de var. vi åt tacos och spelade kort lite senare på källen sen låg ja o ante o pratade typ halva natten. dagen efter blev det åka till borlänge o kolla lite i kupolen, och jag fick köra en bit med han hehe :)
på söndagen skulle vi göra en utflykt de började med att vi åt frukost och packade grejjerna sen åkte vi till kusin fredrik i söderhamn och sen till kusin anders i enånger :D vi åt pizza sen vid 4 kanske hemma hos irene... det var roligt att träffa alla igen! sen så skjutsade ante o fredrik mig till sundsvall och det blev tåg resten av vägen hem!

november fredag den 13:e!
var med annika, mattias och niklas vi var o käkade på daffys mums va gott de var :D sen ble det dra till odensala och där spelade vi spel! de gick ju bra haha :P sen ble det marité och då träffa jag alexander :)


i December fyllde man 19 också :D och jag håller på och tar körkort :D det går finfint har snart uppkörning! jag och annika var på relaxen en dag och de var jättemysigt bara ta det lugnt o prata lite :D hihi
har bowlat en massa med marielle och marcus :D


SUNDSVALL!
jag och marielle skulle åka till ida och va där över en helg och de var helt underbart jag o marielle pratade om en massa minnen på väg ner åh va roligt det var :D när vi kom fram åkte vi till birsta de blev en hel del shoppande :) på kvällen kom linnea dit och det var roligt att träffa henne :) sen blev det STADSHUSET :D vem träffa man där då? jo john :)

och jag håller ju på linköping hc som ni alla kanske vet! och de mötte hv för inte så längesen och dom håller jocke på och jag kände på mig att linköping skulle vinna med tanke på Hlinka och Hlavac :D och ja dom vann och jocke var inte alls glad då xD haha men men hv kan ju inte vinna jämnt ;)

jul och nyår!

julen tillbringades hemma det var mysigt roligt och många goda skratt!
nyår tillbringades hos pappa det var också mysigt :D god mat och gött sällskap

ja de här är lite som jag har hunnit med sen ja skrev sist det har naturligtvis hänt en massa mer men de håller jag för mig själv!!!




over and out / jennifer

Kommentarer
linn säger:

Åh äntligen nån som uppdaterar! :D

Uppkörning snart, hoppas verkligen du fixar det!

Roligt att läsa ditt sammanfattade år! =)

<3

2010-02-02 | 23:32:09
Bloggadress: http://wmoltas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback