19-20 juli

i Söndags åkte jag till finaste annika<3 och vi hade de mysigt! vi gick ner till sjön o fotade en massa :P de va underbart roooooligt
Senare den kvällen kom jesper o kollade på film med oss o sen berätta vi massa saker för varandra oj va man skratta! haha

vid 03.00 gick vi och la oss. eller ja SKEDA!
på morgonen så ringde min väckarklocka lite för tidigt! men ja skulle på jobbet ju! MEN ja missa bussen så va kvar o myste med min vän ett tag till :D de tycker ja va BRA

igår va jag på stan med nathalie och ida efter ja hade slutat och det blev 2 linnen för mig... när jag kom hem så va det mat, kycklinglasange! mums va gott de var!
sen cyklade ja upp till ida och färgade hennes hår :P NAJS!
vi bestämde oss senare för att åka in o träffa angelica och ida på stan, sagt o gjort när vi gick på stan så såg vi ett par skor som hängde över en ledning!

angelica - där hänger ett par skor
jag - det är mina jag kastade nyss upp dom
(angelica kollar ner på mina fötter)
idaali - haha så va du tvungen o KOLLA!
angelica - jaa
idaasa - men man vet aldrig med jennifer!


FAN va alla garvade sen xD hahahahahahahahahaha


just nu sitter jag på crewcom och jobbar.. ganska så najs, men linus sa att ja ljög när ja sa att ja hade skedat med fernando torres inatt!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback