21 juli

började dagen med praktik! lunch på donken osv. Gick senare till af o va där ett tag o kolla upp lite grejer!
sen gick jag upp till z för att träffa bästa annika <3

vi gick till törners och hon åt en räkmacka och ja drack som vanligt en latte med vaniljsmak! göttans va de, sedan gick vi för att hämta min cykel och det blev promenad hem till torvalla! vi tog en paus mellan raggarn o kvantum, hörde en bil tuta o kollade upp på vägen kände inte igen bilen förrän ja läste på den och de visade sig vara henke :)

När vi väl kom hem till torvalla så blev det kortspelande :P och maaat sen skjutsade mamma o ja in annika till staden!

när ja kom hem tog ja en snabbdusch o precis när ja klivit ur så ringer telefonen och det var jesper som ringde ungefär 40 min senare kom han hit och han hade med sig äcklig cherrycoke! går verkligen inte att dricka, men han hade även med sig tuttifrutti passion :D gott som satan, när vi sett klart filmen åkte jesper hem eftersom han ska åka till ö-vik imorn! och nu sitter ja här i min ensamhet :/ men ska snart sova så man orkar upp på praktiken imorn!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback