en vecka sedan...

Jag har varit på stråket o kolla läget! och på fredagen va vi hos jonte o david innan och vi spelade fotboll! kändes ju bra:P sen i lördags så va ja till annika och elin vi åt middag och sen spela vi lite spel oj va mycke skratt de blev! sen in på stråket :D

i måndags va jag på stan med bästa marielle :D vi gick runt o kollade lite, sen åkte i hem efter 2 timmar!
igår va jag också med marielle, ja cykla in till stan o där träffa ja mina små söta prinsar :D och senare gick jag och marielle ner o käka lunch på stråket, tro det eller ej jag träffade en pojk som jag lekte mkt med förut, en av bröderna snell. Vilka minnen man har alltså! kommer aldrig glömma när vi lekte alla lekar när man va små xD haha!
och solade senare på kvällen med bästa vän!

idag ska ja ligga ute o steka hade ja tänkt! sen vid 4-5 kommer mina Prinsar <3




over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback