Helgen!

FREDAG
Lugn dag på praktiken gick en sväng på stan med simon.. sen blev det åka hem o duscha o käka sen in på stan och pause med annika och mattias! sen blev det en stund på marité sen blev det de nya stället new york! träffade en masa folk som tex. Simon, Sebastian, Mattias, Petter, Jesper, Rasmus, Elin, Simon (: sen  gick jag jesper o krille till donken o där satt vi ett tag innan vi började dra oss hemåt! jag o krille gick till österäng sen när ja cyklade hem så ringde ja till jesper! när ja kom hem så la jag mig o sooooov.....

LÖRDAG
När jag klev upp imorse så kolla ja lite på min AC/DC dvd och sedan på me bikini och lägga sig i solen! somnade nästan men de va så jävla varmt! sen ringde ja jesper och vi åkte o kollade på ÖFK-Wigan Athletic! det blev seger för Wigan med 2-3.. och när wigan gjorde mål va de typ fulaste låten, men den fastnade fan i huvet ett tag xD
sen fick jag skjuts hem av jesper o sen blev de äta grillat och sedan blev det film med bröderna!

SÖNDAG
Sitter i Marieby just nu och har det roligt med världens bästa annika! vi va på stan o käka sen lunch! sen fick vi skjuts till marieby av jesper o nemo :) innan de hämtade upp oss så hade vi köpt en massa gott, 2 chipspåsar och 3 liter cola (:


så ikväll blir det kolla på film och sen ska vi LIGGA!!  fan va mysigt alltså! hehe



overandout/jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback