fredagen och helgen!

I fredags va jag till marielle o hämta pengar drog ner på banken, betalade flygbiljetterna och sen till tågstationen för o hämta tågbiljetterna! sen gick jag in till stan hade god tid på mig innan ja skulle till pappa! gick in på kärnan o träffa philip på expert så snackade med han en sväng men sen skulle han gå för han skulle ut o köra, så då var man ensam på stan igen! gick runt en sväng på stan sen gick jag till busstorget o vänta på att bussen skulle gå mot borgvattnet!

När vi kom dit blev det mat :D sen blev det lira kort som vanligt och jag vann :D höhö sen blev det kolla lite på tv
på lördagen blev det spela kort duscha kolla på tv o sen inte så mkt mer! eller jo jag typ dog av skratt för min bror kommer ta priset som citatmaskinen i år! HAHA
igår blev det film o bara ta de lugnt pratade med kusin ett tag :) vi åker ju ner till enånger o hämtar upp anders sen åker vi till faster i söderbärke den 26 november, det kommer bli riktigt roligt o träffa dem igen :D ååh va ja längtar!!!!




over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback