Grattis älskade underbara vän!

Idag har det gått 20 år sedan världens finaste och underbaraste vän föddes på denna jord! hon fick namnet Ida Christina Sandström en blivande stjärna i mina ögon!♥

Du är den som jag behöver mest på denna jord! jag har aldrig en tråkig stund med dig vännen, känns jobbigt att du är där du är just nu i manchester men jag vet att du har det bra och det gör mig lycklig!
Låg o tänkte på dig igår innan ja somnade att du blir 20 år dagen därpå! jag fattar inte att de gått så fort! ja minns när du fyllde 15 och du skjutsade mig på din gamla moppe! en helt underbar dag var det, minns att du åt miljoner tårtbitar!



Snart har vi 20 års jubileum och då är du i manchester! men vi får fira det när jag kommer till dig :)

Jag saknar och älskar dig vännen ♥ du är den bästa vän man kan ha! längtar tills du kommer hem!!!!!

vi är en hör ihop, som två träd med samma rot och jag är för alltid din vän, när jag kan ger jag svar på den kraft vår kärlek har den ger mer än du ser, vi är en ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback