romantisk middag för två!

Det blev en riktigt mysig kväll med en romantisk middag för två!
Det började med att ja skulle ta brunflobussen från plantskolan som gick 16.50 från brunflo! jag löpte som fan ner o när ja va där nere så ringde annika o sa att bussen inte ens hade kommit till bylla än! så då fick ja sitta i kylan o vänta på den förbaskade bussen! när vi väl kom in till stan sprang vi ner på en affär o sen in på kärnan o kolla lite sen tog vi bussen till frösön och tog fram fläskfilén :D mums va gott de skulle bli!

Maten blev riktigt god och vi var riktigt mätta och belåtna efteråt vi tog en tupplur efter maten i soffan med täcke o  kuddar, det var mys tycker jag!
Efter vår lilla tupplur så blev det diska o koka kaffe, sen var soffan ett stort dragplåster så vi hamnade där igen! med en kaffekopp i handen.



vid tio åkte jag hem och nu sitter jag här!
måste tacka min underbara vän för en jättemysig kväll!♥♥ 


over and out / jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback