senaste veckan!!

Förra helgen var jag till strömsnäs! och hade det mysigt, spelade spel kolla på tv o hade det skönt!
måndagen när ja kom hem drog jag på arbetsintervju om norge! så ska väl nog kanske ¨ka o provjobba den 1 december på lerkendal!

Tisdagen åkte ja in och tränade hos sjukgymnasten sen va ja och ulrika till kebabcity o käka lunch! gott sen åkte vi hem till mig o spela kort! sen kom jesper hit o kollade på film med mig vi såg ironman2 och the ugly truth sen blev det kolla på tv, lyssna på musik o snacka.. sen blev klockan mycket den var halv 4!

på onsdagen gjorde jag inte nå speciellt städa lite här hemma! va till annika o käkade middag och hade mysigt :)
på torsdagen så va jag till sjukgymnasten och gjorde knätest! de gick skitbra 110kg på 1 ben i taget på benpressen!
sen va jag o fikade med izabellbergman <3
efter det va jag och gymmade med jocke, marcus, simon! Det var sjukt skönt
Sen sov jag hos annika på natten! mysigt hade vi det under kvällen...

Fredag då åkte ja hem från annika vid 7 för att kunna jobba som radioapan!
fick många kramar av barnen! dansade och fick gästerna att klappa i takt till musiken!

(apan 'jag' var helt slut efter 8 timmar )

sen blev det hem duscha sen äta sen åka till annika o sen drog vi in till krogen för att kolla på filips combo
de ägde sönder som vanligt!!!!!!!!

idag var ja o tränade med linnea och sara :D
ikväll blir det in till paus en sväng :)

imorn ska ja träna med izabell!

har sett resultat av min träning nu!!! känns underbart



over and out / jennifer

Kommentarer
izabell säger:

<3

2010-11-06 | 20:31:11
Bloggadress: http://izabellbergman.blogg.se/
Anonym säger:

!!!!!!!!!!!!+!

2010-11-07 | 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback