dålig uppdatering, jag vet!

I torsdags gjorde jag inget speciellt på dagen va ja kommer ihåg! var med jesper på kvällen han hämtade upp mig och vi åkte till kännåsen! vi kollade på tv o drack daimoboy! vi hade det riktigt roligt..
Sen va han riktigt snäll o skjutsa hem mig

Fredagen började med att ja tömde min garderob och sen åkte o gymma, när ja kom hem åkte ja o pelle till fyrvalla för vi tänkte vi skulle skjutsa anton nånstans! men de hade han redan fixat. Så det blev åka hem o skjutsa kalla o jonathan till odenvallen eftersom de skulle på läger i rättvik! när ja hade skjutsat dem så åkte ja hem hämta pelle, åkte in till stan o träffa idaali :D När ja kom hem så bar vi ut min garderob på altanen, satan va jävla tung den var!! Sen var det bara att montera ihop min nya byrå :) sagt o gjort, det såg förjävligt ut på min säng men de la ja ner lite snabbt i lådorna och åkte in till stan för att kolla på film :) åkte brunflonattbussen med ida hem så fick gå en bra bit!

Här kommer bilder från resultatet på mitt rum!





Lördagen började med att ja vaknade, och när ja låg o kolla på tv så ringde philip o fråga om ja kunde köra dem till stenbrottet (marieby) eftersom de skulle ha konsert där så ja va snäll o skjutsa dem :) sen åkte ja buss in till stan o träffade annika sen åkte ja hem käkade lite snabbt sen kom tommy o hämta mig så ja fick skjuts till stenbrottet :) När ja väl kom dit så var det en mysig stämning och allt skulle precis börja! det var mycket som var bra denna kväll :) sen körde ja philips bil till han o va där en stund sen gick ja till annika, hon följde med mig en bit mot stan sen och jag tog nattbussen hem!

Söndagen gjorde jag ingenting förrän typ 10 över 3 när annika ringde o fråga om ja ville med in till sporthallen o hämta lite brev o så, det blev donken sen med paj :) mums va gott det var sen åkte jag hem och det blev middag :)sen gjorde ja ingenting mer denna dag, pratade lite med philip sen så kollade jag på beck...

idag kommer jesper hit o vi ska se film, vet inte vilken det blir en för det blir en överraskning för mig så får se va det blir!
nu ska ja äta frukost/lunch
skriver mer sen!



over and out

Kommentarer
Anonym säger:

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 | 02:45:49
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback