förlåt för dålig uppdatering!

igår var jag till sjukgymnasten och gymmade i 1,5 timme det känns idag kan jag lova! Efter jag hade gymmat så träffa ja ulrika :) sen åkte jag hem och duschade fan va de va skönt :D sen åkte jag in och träffade ida, elin och sara! vi testade kläder o hade det mysigt!

När ja kom hem så krattade jag upp alla löv på framsidan och fixade lite annat hemma! När ja satt och åt så kom finaste sara hem till mig vi åkte bil upp till övre för att vara hos marie 18.30 på sminkparty! Det var riktigt mysigt, mycket skratt och jaa lite finfina bilder, en massa tips också! Tack för en riktigt rolig kväll!


Idag så blire fixa massa hemma för att sen åka in till stan :) och sedan äta middag med fina vänner sen inflyttnings-/20årsfest!
Det kommer bli en awesome kväll/natt känner jag på mig! om inte så får man göra den rolig!

aja nu ska ja snart hoppa in i duschen så man känner sig som en ny människa igen!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback