onsdag! 4 veckor sen! thaimat!

Igår va det 4 veckor sen ja opererade knät, och det var även första gången ja körde bil med manuell växellåda!

Vid 4 igår tog ja bussen till philip vi va där en stund sen åkte vi på maxi o handlade till middagen! vi åkte hem till mig och lagade mat! mums va gott det blev! vi kollade på film samtidigt som vi käkade det blev "morganpålsson en världsreporter" riktigt rolig film faktiskt!
Sen efter vi hade ätit så åkte vi till philip en stund! sen åkte jag hem! va hemma ett tag sen skjutsade ja philip o elin till golds för att de skulle träna! sen åkte jag hem och somnade vid 2 ungefär sen vakna jag idag kl kvart i 8 gick upp o väckte bror sen gick ja o la mig igen! :D

nu sitter jag här :D ska snart plocka ur diskmaskinen xD


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback