sjukare dröm alltså!

Det var inte första gången jag drömde denna dröm, men sist jag drömde den så kom ja inte lika långt. Jag vet inte hur ja ska börja! men det hela var som ett spel med olika nivåer!

Den som förklarade allt var halft läskig han var klädd i en vit dräkt med massa blod på minns inte va han hette!
Första uppdraget var att få räven och tvättbjörnen att hoppa i ett vattenhål! med hjälp av fisk i en bunke som flöt!
Andra uppdraget var att ta sig upp för den jättejobbiga backen! jo jag klarade det helt slut.
Tredje uppdraget så skulle man gå över ett träsk typ o där fanns det en massa djur, bland annat björnar men de jag och min medspelare såg var en katt. HAHA
Fjärde uppdraget skulle vi in i ett hus på andra våningen hos en tant hon låg o sov. Hon var jätteläskig helt plötsligt hade vi bara på oss trosor fattar inte hur det gick till när tanten vaknade så rusade vi ut ur lägenheten upp mot vinden och där satt han! jag vände mig om o tog på mig mina kläder och sen vände ja mig igen! han sa att vi hade klarat uppdraget och skulle till det sista.
Femte och sista uppdraget där var det på ett stort skepp vi skulle typ hitta ett svärd. Där var alla som hade klarat sig till sista uppdraget, vi hoppade ner på skeppet o började leta trots alla svårigheter! HAHA men jag fick aldrig veta hur det slutade, eftersom min kära kusin ringde mig! :)

Ganska galen dröm måste ja säga!



over and out / jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback