SMÄLLEN-sjukgymnasten!-mys

Inatt runt 02.00 när ja precis höll på och somna så va det VÄRLDENS SMÄLL! sen kunde ja fan inte somna! Hörde röster utanför mig, vågade inte kolla ut! så läskigt va det....

Imorse skulle ja upp klockan 7 eftersom ja skulle till sjukgymnasten kl 08.30
När ja väl kom dit fick ja berätta hela min historia om mitt kära vänsterknä igen :/ sen fick jag el i låret fan de va riktigt mysigt måste ja säga, eller så inte!
ska dit på måndag igen o sen torsdag jippie!

Efter sjukgymnasten åkte jag till AnnikaBlom och fick lite frukost och bara myste! spelade lite kort osv!
trevlans var det!


idag fyller ELINDEGERSTRÖM 20 år :D GRATTIS gumman <3



over and out / jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback