tisdag!

Åkte in till stan o träffade annika! sen blev det träning

Kände mig helt slut efter träningen idag, det var sjukt jobbigt först löpning i 5 min sen börja träna med benpress o andra maskiner och även balans!
Balanshinderbanan jag gör blir bara svårare o svårare, men de blir bättre efter varje gång så de känns skönt!
Känns även skönt nu när jag kan belasta en massa! så på fredag kör vi igen

när ja kom hem så snackade jag med min bästa vän på skype :D så galet roligt är riktigt avundsjuk på dig vännen <3

Senare idag åkte jag in till stan för att träffa mariellesjölund! Det var riktigt roligt vi pratade mest om resan till england den 31/1 :D aaaah jag längtar :D de kommer bli så galet kul!!!!!


ikväll blire hockey i brunflo med Hannis<3


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback