en lååång natt!

jag låg i sängen hela kvällen igår eftersom ja hade en sån smärta i mitt knä! låg o kolla på nått program om vargars o rävars likheter med hundar, och deras uppfödande! de va ju lite smått spännande!
försökte lyssna på lugn musik så man kanske kunde somna! men IKKE klockan närmade sig 4 o ja hade forttfarande inte somnat, sen efter en stund somnade jag och sov max 40 min sen vakna ja igen för ja hade tydligen lagt mig lite på sidan xD ååååh de e så jobbigt när man MÅSTE ligga på rygg med benet i högläge!

sista gången som ja kollade på klockan så var den 8. då tänkte ja ne nu måste ja sova. Sagt o gjort sen vaknade jag runt kvart över 10!

så de var som sagt en lång natt!

Får se om  de blir hockey idag, har laddat kameran ifall de skulle bli :D



over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback