idol-mcflurry-scrubs-himym-sova

va till sara, jeppe, david och jim igår men jim var inte hemma! så nu har jag sett hur deras lägenhet ser ut
jag satt utanför fönstret o kollade ner över stortorget och frösön! otroligt fin utsikt, där skulle ja kunna bo..
Vi kollade på idol, Alice och Andreas gick vidare till fredagen. ja just de jonte kom upp en sväng också!

Efter idol så hoppade jag ner mot 11:ans och satt mig i tommys bil, vi åkte till donken och åt mcflurry sen åkte vi en sväng på stan, snackade en hel del, det var riktigt trevligt! sen när jag kom hem så kollade jag på scrubs och himym :) sen somnade ja ganska snabbt!

Drömde en massa konstigt! minns allt när ja vaknade men nu har jag glömt det :/ fan då!!!
Har nyss ätit thaimat till frukost gott som satan! nu blire linda in knät i gladpack och hoppa in i duschen för att sedan åka in till stan och träffa elindegerström♥ '
sen får vi se om saraforskvist kommer ner en sväng!


skriver mer sen 'hörs


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback