motala-östersund!

På onsdagen så tog vi det lugnt på dagen åkte runt o kollade typ i dynudden o massa! innan vi skulle ut o åka så kom amelia hem och hon skulle till marianne och va där när lilla zorro kom :) på eftermiddagen åkte alla utom amelia till linköping det blev först ikea o sen blev det åka till Jacob och Adam för att spana in deras lägenhet!

på torsdagen så va vi till marianne o hälsade på, jag åkte o hämtade amelia o 2 i hennes klass på skolan! sen satt amelia o plugga o jag masserade henne! och sedan blev det O.C :D
FREDAG!!!!! blev linköping när amelia hade slutat och jaa jag säger bara PLATTAN xD oj va roligt det var! vi va på subway o åt lite gött som fan va de :D amelia gjorde några inköp :D men inte jag...






Vi drog till evelina på förfest

En riktigt bra kväll ble det! mycket hockeysnack :D LHC=KÄRLEK

senare blev det hugos!
när ja o amelia kom hem så åt vi pasta o köttfärssås :D sen blev det sängdags vid tre! skulle upp kvart i 7 för att det skulle bli en resa hem till östersund!


när jag kom hem till östersund så åkte ja till johan o träffa han, idaali, sara, jim o jeppe ! vi såg the gamer!
på söndagen så va vi till amanda, fredrik, lena o urban för att kolla på lilla iggy :D hihi
sen blev det film med philip!
igår va jag med min fina vän annika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback