motala!

Hejsan förlåt för en riktigt dålig uppdatering!
måste verkligen skärpa mig nu annars e de ingen mening att ha den här bloggen!

Just nu befinner jag mig i motala hos bästa amelia :D vi kom ner i söndags på eftermiddagen! så jag och åke turades om att köra! det gick ju finfint det, när vi kom ner blev det middag; tacos.
Efter maten tog jag och amelia en promenad ner mot slussarna och så vidare!
på måndagen hjälpte jag svenska flottan att slussa! kan va för att de va några snyggingar där :) hehe
igår blev det vadstena och sedan stan med amelia sen blev det hem o käka middag sedan blev det fruktsallad och fotboll:D



JAG HAR FÅTT OPERATIONSTIIIIID :D den 22 september är det dags!!!!!!!!!



over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback