ny livsstil, jatack!

Idag börjar jag mitt nya liv!
Det innebär att jag ska börja träna och äta rätt! Jag hoppas jag kommer må så mycket bättre från och med nu!

Idag måste jag till metropolen och lämna min remiss så jag kan börja med rehab så fort som möjligt så jag senare kan börja gymma! kommer träna minst 3 ggr i veckan nu...

Sitter i köket just nu har ätit lunch som var rester av gårdagens middag lax och pressad potatis! yummie
När ja kollade ut genom fönstret så hoppade jag till ganska rejält, det satt en förbannade jävla fågel på fönsterbrädan ungefär 40 cm från mig, dock var fönsterrutan mellan, men satan va rädd jag blev!

inatt kommer marielle och marcus hem :D fan va roligt har inte träffat marielle sen hon och jag var till anviken!
och jag hoppas min bästa vän har det bra i manchester ♥ i miss you




over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback