önskar ja kunde vrida tillbaka tiden lite!

som sagt så önskar ja att jag kunde vrida tillbaka tiden litegrann sådär! så ja hade kunnat umgås med ida ännu mer. det är bara 2 dagar tills min BÄSTAVÄN ida sandström flyttar till england ett halvår och jag tycker att det är extremt jobbigt, för hon finns alltid där för mig o ställer alltid upp

vem ska jag nu ta mina välbehövda måndagspromenader med?
o vem ska ja ha mina underbart mysiga svullkvällar med?


shit va jobbigt detta kommer bli!
sitter o skriver ett låååångt brev nu! som hon ska få när ja kommer till tågstationen o säger hejdå!
jag gillar inte att ta farväl! så ja tänker säga till ida att vi ses snart! de kommer kännas bättre
skriver om lite minnen! som tex iceage 2, skratta bäst som skratta sist, vår fotosession vid sjön, skåne/göteborg, och en massa fler minnen! som ett plus så får ni lite bilder också!




tiger o nasse!


måndagspromenad!                    fotosession


skåne

små tjejer!


fotosession!


ska följa med min bästavän till tågstationen då på tisdag! känns som att tårarna bara kommer rinna!

vi är en hör ihop som två träd med samma rot
och jag är föralltid din vän
när jag kan ger jag svar på den kraft vår kärlek har
den ger mer än vi ser, vi är en



ida sandström du är den absolut bästa vän man kan ha!! du ställer upp i alla lägen! snart har vi känt varandra i 20 år och du har alltid varit min bästa vän! Jag älskar dig vännen, det kommer kännas lite tomt nu när du e borta i 6 månader!

fäller en tår!



<3<3<3

over and out / jennifer



Kommentarer
Ida säger:

du är så jävla söt! Älskar dej vännen! <3

2010-09-20 | 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback