operation

Igår va ja som sagt in på min efterlängtade operation!

De ringde vid klockan 8 o sa att ja kunde komma in tidigare, så då va de bara hoppa in i duschen en snabbis o tvätta av sig med descutan!
När jag kom dit vid 9 så fick ja komma in till operation direkt efter ja hade fått lite ssmärtstillande o så!
De va jättetrevliga där! träffade bland annat min förra skolsköterska, de va roligt :) när jag började få narkosen för att sova så sa narkosläkaren att ja skulle känna mig lite trött redan nu xD som sagt de gjorde jag, de sista ja minns innan ja somnade va att ja fick täcke över mina armar så ja inte skulle frysa!

sen sov jag då medans de gick in o kollade i mitt knä! De behövde inte byta nå korsband eftersom de såg så pass bra ut! men de tog bort segel!
inte visste ja att man hade segel i knät! HAHA vafaan ja jag får väl ro nu då med mina kryckor xD haha eftersom ja inte har nå segel kvar xD

När ja vaknade upp så ringde jag sara men ja lät bara trött så sa inte så mkt roligt xD haha sen ringde ja mamma, sen kom momma o moffa o hämtade mig! sen åkte vi hem o fikade när mamma hade slutat.
sen blev det apoteket o hämta ut smärtstillande!


och nu ligger jag här :)






over and out / jennifer

Kommentarer
linn säger:

Vad skönt Jennifer att äntligen ha fått de där gjort! :D Hoppas bara du läker ihop fort nu då, och att det håller sig vindstilla! ;)

<3

2010-09-23 | 12:06:05
Bloggadress: http://goblinn.blogg.se/
jennifer säger:

Ja det är riktigt skönt! mjaa de hoppas jag med! de kommer nog gå hur bra som helst :D <3

2010-09-23 | 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback