stan en sväng!

Det blev ner på stan en sväng efter den extremt goda lunchen!
Va in på expert och pratade med mattias en sväng! sen ringde de från metropolen så ska till sjukgymnasten på fredag kl 08.30 lite väl tidigt, men vafan de är så sjukt värt det :D

Sen kom Marielle o Marcus ner på stan så då gick ja med de ett tag :) sen kl 6 ska jag till gamla teatern på nå praktikplatsinformation och sen ska jag till sara och kolla på idol :)

ja just de jocke tyckte ja skulle skriva lite om HV71!
så jag gör väl de då!!!
De finns inget bra med de laget! de ligger inte ens på slutspelsplats just nu och de har dålig målskillnad och jag hatar dem!!
så de där va de jag kunde skriva om HVskjutersnett!!!!!!


Nu ska ja läsa mitt nyhetsbrev från lhc.eu !


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback