stan!

idag vid halv 3 åkte jag in till stan för att lämna min remiss på metropolen så ja kan börja med min sjukgymnastik så fort som möjligt! träffade dennis som gick med mig till metropolen :)  men som vanligt så skulle det ta en vecka tills de skulle ringa mig! eftersom de hade egentligen stängt nu ett tag för sjukgymnastik, men ja skulle få en sjukgymnast ist eftersom mitt va typ akut, för jag hade ju opererats! så ja vi får se hur det blir..

Efter ja hade vart dit så gick ja och drack kaffe med thomas'chompen'edin och antonåvall det var trevligt!
sen gick vi till hm för anton skulle byta skjorta och thomas köpte en, den var riktigt snygg!
sen blev det in på kjell&company sen drog anton hem, ja följde med thomas o kika på kalendrar. Han gjorde även ett köp där. Sedan blev det hem o äta middag, åt mest grönsaker och det gillas!
yummie


Nu jävlar blire träna som satan så jag blir stark i vänsterbenet först o främst sen ska det bli träning för hela kroppen! Shit va de kommer bli kööng, längtar som fan tills ja kan vara ute och springa som vanligt igen utan att få ont!!!






over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback