sextondeapriltvåtusenelva

igår va vi på klassfest hos martin mötte upp jennie sen amanda och cecilia sen gick vi ner till martin och då börjades de dricka, fick en massa sms av anton o hans polare, haha.... ringde hjärtat också! åkte in till stan lite senare och mötte upp hjärtat, jocke o nathalie! sen drog vi till larrys, sen kom ida, ida, carro, natta och elin :) träffade även min underbara vän annika ♥ 

åkte samma buss hem som bla, robin :P haha körde typ kenny citat hela vägen hem! och hjärtat såg väldigt trött ut! näe ja kom hem o hade lagt mig ringde jag finaste och sa godnatt!!!



när jag vaknade tog ja en dusch, käka frukost sen tog ja en promenad upp till hjärtat han och tova mötte mig, sen la vi pärlplattor... fick ett hjärta med bokstaven m av mitt hjärta ♥
sen kollade vi på kenny begins sen somnade båda två och sen när vi vaknade  kollade vi på första avsnittet av serien med samma galaxhjälte ;) sen drog ja hem o sen åkte jag o bror till maxi o handlade godis, eller det blev chips, dipp och vanillacoke :D


nu har jag sett en film med bror, kan säga att ja avskyr fågelskrämmor nu!!!!

jagälskardig♥
over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback