tettondeapriltvåtusenelva

igår va jag först på skolan som sagt sen va jag upp till ♥ och efter att tag åkte vi in på stan för att käka kebab till middag och ♥ bjöd på mat :) sen gick vi på hemmakväll för att fördriva tiden innan vi skulle på larrys för att kolla på fotboll med carro och bästa vän!


vi kom till larrys och satt oss i fåtöljen, åt nachos och drack öl med ♥, ida o carro åt också nachos men drack cola till... det var riktigt mysigt united tog iaf ledningen med 1-0 efter 43 spelade minuter gemon chicharito sen kvitterade drogba i 77:e minuten men direkt efter avsparken så gjorde park mål också i den 77:e minuten! åh va jag va glad då.. dock blev min man utbytt, men de gör inget för han fixade så ramires blev utvisad det gillas!!
men nani var ganska utsatt som vanligt! 



glory glory man united ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback