tjugoförstaapriltvåtusenelva

imorse så va åkte jag samma buss som älskling till skolan, fixade frukost sen va de käka den och sen va de ställa sig i disken :) sen gjorde jag och henrik pannkakssmet! de va väl helt OK! sen käka ja lunch med sandra yummie va gott de va då :D

gjorde även prov idag, de gick asbra fick 91% rätt på provet, nöjd tjej!!!!

sen gick jag upp på media o fikade lite, träffade bland annat anna som ja inte träffat på evigheter så de va riktigt kul!!!

idag har en av mina bästa vänner namnsdag, nämligen annikablom :) grattis gumman ♥



nu sitter jag iaf hos älskling o ska väl få massage sen hoppas jag, för jag har ont i min rygg


just det jag vill ha sommar nu!!!!!!

jagälskardig♥



over and out / jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback