tjugondeapriltvåtusenelva

idag så städade jag hemma och sen tog jag en dusch sen åkte jag in till stan och träffa ida, gick o köpte 2 grejer till hjärtat :) som han skulle få senare på kvällen :) sen åkte ja till annika med wienerbröd och vaniljmunkar :) de tyckte jag va nice vi kollade på country strong tror ja den hette!!

sen tog vi bussen mot stan då hon skulle kliva av för att hämta sin bikini och jag fortsatte att åka, donia klev på bussen så satt o prata med henne ett tag... när ja kom hem till hjärtat så fick han min lilla present, han blev jätteglad.

det var en sten där det står: Jag älskar dej ♥ + ett kort där det står : jag älskar dig av hela mitt hjärta!
de va lite busigt av mig, men de är så det är!!! och jag är så glad att jag har dig, va skulle jag göra utan dig ? jag skulle inte kunna leva!!!!




jagälskardig♥


over and out / jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback